armor and calla lillies

Jag har gjort en upptäckt. Jag gjorde den nyss; Jag är inne i en blomsterfas i mitt liv. Och då slog det mig även att oj, jag tatuerade fan in en blomma. Tänk om jag tatuerat in Naruto under min mangafas? Okej, kanske inte riktigt samma sak. Men ändå. Dock är det fint. Och livet rullar på. Trots att jag har ett franskaprov och ett matteprov imorgon. Och jag har inte pluggat på någon av dessa. Men det är fint ändå! För jag har valt att gråta framför Greys och skratta framför Fråga Olle. Och nu kollar jag på Hanna Fridéns vlogg. Helt underbart. Hon lärde mig nyss hur man klämmer pormaskar. Med ett stort leende ska jag nu gå till säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0