we'll give ourselves new names

Det är galet hur seg jag är!
Volleybollen i helgen gick ju siochså. Jag var inte med i startsexan och det sved nästan mer än att vi inte gick vidare alltså. Volleybollsjälvförtroendet är i botten. Visst att de som fick vara med i starten är grymma! Men ändå.
Jag har så sjukt mycket plugg denhär veckan och nästa. Jag tänker dock inte låta det komma åt mig, jag ska göra det nödvändigaste och ha himla kul när jag faktiskt inte pluggar. Det är nog en av de sundaste studieplanerna jag någonsin haft. Nu återstår att se hur bra den faktiskt fungerar.

Sjukt trött som jag är så ska jag krypa till kojs nu. Jag har fortfarande inte ställt om mig sedan USA och det känns ju lite segt för jag är ständigt trött OCH hungrig. Imorgon blir'e att ta med sig massa frukt till skolan för dagen kommer vara SÅ lång. Inte okej någonstans.

(Edit; Jag vill förflytta mig till den 27 lite fint och snabbt för oj, vad jag saknar bruden jag ska träffa då!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0