last day of magic, where were you?

Jag måste säga att jag har blivit en dålig bloggare. Det känns iallafall som det.

Idag gick jag till skolan och hade kulturseminarium. Konst. Älska konst men oj vad jobbigt det är att behöva kunna saker på stubben, ingen betänketid what so ever. Sen riktig historia, vi ska börja med genushistoria nu. Det är det mest intressanta men hej och hallå. Jag har nyss skrivit ett genushistoria-arbete? Jag är liksom lite mätt, iallafall på några veckor, haha. Sen gick jag till skolsyster, kuratorn och cyklade hem. Dog i min säng med tre duntäcken och vaknade av att mamma ville köra mig till skolan igen. Men det var fint för extramatten är så sjukt välbehövlig, det är inte sant. Och det är bra att jag åkte iväg för detta gjorde mig duglig till träning, i mammas ögon. Så, träning. Hjärtahjärta, jag älskar när de filar på ens teknik. Helt oerhört fint, jag kände mig nästan bättre i slutet av träningen. Trött dock, som en gnu.
Hem, äta, plugga psykologi och bryta ihop lite. Heja EmmaB vars anteckningar jag har lånat iallafall, hon förtjänar en puss. Jag borde nu fortsätta läsa in mig på socialpsykologiska förklaringar men jag vill läsa Det Går An.

Jag peppar på imorgon, jag vill skrika sönder mig men fy om de inte vinner, jag kommer gråta, jag svär.
Haha, annars mår jag illa nu och livet är ändå helt okej fint. (ge mig en lägenhet, etta kanske, nu på direkten dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0