Snoris

Hej, jag heter Kristin, fyller 18 ar idag och ar asforkyld. Jag sitter pa ett hotell i St. Augustine, Florida, USA. Det ar inte alls sa varmt men mamma och Elin badar nu anda. Jag ar sa forkyld sa jag ska inte bada men det ar ganska okej. Imorgon aker vi till Miami, vi har varit i Savannah de senaste dagarna. UNDERBAR stad.
Jag ar verkligen lika mycket snoris som Anna eller Elina. Eller, jag tror iallafall att Elina ar en snoris. Sa lange sen jag traffade henne, ojojoj. Anna ar iallafall en snoris, det vet jag. Och Rasmus ar lang och saknad och Saga har gront hair. Nu ska jag inte skriva mer for jag kommer bli sentimental. Jag fick ett fint sms av Lovisa idag iallafall och jag undrar vad Mirre-alsklingen gor nu. Jag at nyss en macka pa ett Cubanskt stalle. Dollarn ar sa hog sa ALLT ar dyrtdyrt ma jag saga. Jag har iallafall kopt ett par shorts och hangslen. Heja mig. Adjo fran mig nu och hall tummarna for att det blir varmare imorgon!

Kuriosa; Det forsta jag gjorde nar vi landade i Miami var att spy pa en toalett. Fin start va? Kuriosa numro 2 ar aven att jag var pa en resturang iforrgar med Maffia-tema och de hade en SJUKT snygg kock. Stod och svettades i saserna! Harligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0