one day like this

Jag är en hemsk människa, nu har jag inte uppdaterat på en vecka igen! Jag ska försöka ta mig i kragen.
Jag har jobbat hela veckan. Det vill säga skyfflat sand, lärt små fotbollspojkar spela kidsvolley, åka bil med Maria och dödat tid genom att måla huvud, vika, skicka vidare, vetni! Jag har även efter jobbet sprungit! Ojoj, va. Men det har gått ganska bra ändå. Igår firade jag midsommar hos Linnea, helt fint. Jag glömde dock allt om festmetoden och somnade inne på toan. Mirre och Emelie tog hand om mig så fint och stora högar av människor avslutade kvällen. Så fina människor som gjorde kvällen bra, må jag säga.
Snart ska jag gå och hämta min cykel som står i stan, påvägen hem ska jag nog låna fler filmer. För det känns som söndag trots att det är lördag. Konstigt. Men ikväll har jag planer på att spendera lite av natten hos Hanna för det låter jättefint. Jag måste bara fråga henne först men det är ju en petitess.
Nästa vecka ska jag ta hand om barn och Alle. Inte samtidigt dock. Barnen på dagarna, Alle på kvällen. Jag ser fram emot det och Skara på tisdag ser jag på med skräckblandad förtjusning i blicken. Men det gick ju fint igår så varför inte, jag ska sluta mesa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0