dogdaysareover

Jag är sjuk. Igår hade jag iallafall 39.6 graders feber och jag har svullnader på halsen. Wie! Not. Och det är så fint vädeeer. Men jag var ute hela förra veckan så det är okej ändå. Nu är mi madre iväg och köper glass och cola till mig, jag kan verkligen inte äta någonting bra. Dricka vatten kan jag inte heller göra. Fint ni! Vi tror lite på halsfluss men hoppas på en jävla förkylning eftersom jag ska till Linda imorgon. Och till Linda ska jag. I need her! Plus att jag ska till kvacksalvarvietnamesen. Fast man ska inte ropa hej innan man är över bäcken som sagt.

Jag kan även inte läsa, vilket suger, pågrund av mina ögonhålor. Men jag är brun iallafall. Och ner i vikt har jag gått eftersom jag inte kunnat äta! Dock går jag väl upp av colan och glassen, haha! Men bättre glad och lite tjock än sjuk och... bara brun. Fin livsfilosofi. Dock känner jag att jag börjar yra så jag ska gå och ta tempern nu, bu-bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0