Northern lights

Igår lättade Stina och Rasmus på mitt humör, vi åt himla många cupcakes och sprang runt på ängar och i skogar för att fotografera. Rasmus åkte hem ganska tidigt men jag och Stina satt och pratade i hennes vardagsrum himla länge innan jag gav upp för att ge mig av hemåt! Idag gick jag och mamma på stan i en timme, men vi fick mången sak gjord. Jag köpte skor (skoooor <3) och den fjärde boken i vampyrserien... Jag lovade mig själv att inte köpa den, men.. (vampyyyyrerna <3) Det är iallafall himla skönt att Stina är lika obsessed som jag. Eller iallafall påväg att bli, ehe. Nu känner jag att min långfingernagel är lite dålig så jag måste fila. Och vampyrerna kallar ju också, så.

Jag kan inte sluta äta chokladpudding. Det är himla fint alltså. Men jag ska ändå sluta snart. Jag längtar till de småländska skogarna.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh Kristin, jag vill också fotografera med dig någon dag. Jag med min lilla amatöraktiga digitalkamera & du med din system. Är du på?

2009-07-29 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0