I say you have intoxicating fingertips

Jag vaknade och hade ont i nacken! Helt ofantligt. Tigerbalsam är min vän! Jag sover som sagt stört mycket så vid lunch gick jag upp för att ta en frukost med min syster. Märk väl att jag var i säng vid tolvtiden och hon kom hem halv fem. Hon var uppe innan mig. Cheese, va! TV är iallafall så himla härligt vid lunchtid. Vem vet mest, Spa of embarrassing illnesses, Top Model och en hel massa annat fint! Klä på mig, cykla till sporthallen och leka DJ. Woah! Jag tycker verkligen om det! Fast inte när batterierna på datorn jag använder tar slut och jag får springa runt som en idiot. Men det är fan värt det! Sen cyklade jag till stadens centra och träffade förträffliga Sissel. Underbar människa! Och tiden går ju fort när man har roligt, vi fikade tills klockan blev tio och personalen demonstrativt städade väldigt nära oss.
Nu har jag kommit hem efter en regnig cykeltur och jag gör en undersökning om fiskbullar och marmelad. Vart är världen påväg?  Nu är jag himla trött ska ni veta, så jag tänker sova.Fast jag drack ju en latte med Sissel för inte så länge sen så jag är lite hyper också. Jobbigt läge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0