god has a voice she speaks through me

Jag har lite för ont i magen och huvudet för att det ska vara okej. Mår illa gör jag också. Man är det man säger att det är, kanske? Jova, för en än gång förlorade ängeln på min axel mot Lucifer på den andra. Det var iallafall härligt att dra runt med Rasmus och bara inte göra någonting vettigt. Jag har dock inte motionerat alls idag och har därför slight panik nu. Känner mig febrig och motionssugen? Fina kombon. Idag köpte jag ett nagellack på makeup-store, guldglittrigt. Mycket bra köp med tanke på att det reades ut! (yes)
Jag var även förundrad över Rasmus älskvärda smak. Han hade en T-shirt med ett David Shirgley-print på. Ibland blir jag så stolt att jag nästan spricker. (för jag skapade honom, vetni!)
Vi hyrde Svampbob Fyrkant the Movie och somnade i soffan. Jättehärlig dag alltså. Och den är knappt över!
När jag vaknade imorse visste jag vad jag ville ha för IV-val. Men nä, då ropar SYV efter mig i korridoren och säger att det kanske fixar sig med Historia C. Kluven tjej blir jag då, jag har ju en finfin plan nu. Vänta och se är väl det bästa. Men jag ogillar starkt att det uttrycket fungerar för mig i nästan alla fall. Det blir fasansfullt oparty.
Om fem minuter börjar Top Model. Det ska jag och Elin se på, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0