Of Moons, Birds and Monsters

Jag är bruden med sovmorgnar regnande över mig, mhm! Dock har jag bara sovmorgon till halv tio imorgon. *bortskämd* Påtal om bortskämd så fick jag en glasnagelfil av min mor idag. Dessa materiella småsaker gör mig verkligen glad!

Igår fick jag inte mer gjort än skolans dagliga slit och lite kvalitétstid med Sissel! (Igen!) Vi tog Monki med storm, som så många gånger förut. Jag kom ut med klänningen jag haft ögonen på ett bra tag. 600 kronor i rabatt, WOAH! Livet är fint. Den första mamma-Kristin-kvällen på jättelänge eftersom att Elin är hemma nu så det var mysigt att titta på våra hatprogram. Och på natten blev jag kompis med Dante! Det var verkligen på tiden. Han berörde mig två gånger! Som sagt var det på tiden.
Idag vaknade jag och somnade om och det är så himla härligt att kunna vara lugn och sansad innan klockan ringer på morgonen. Lyssna på morgonpasset, faktiskt ha aptit när man vaknar och promenera till skolan. HLR är lagom roligt men resursdag är ju rena himmelriket om man jämför med de tisdagarna vi är tilldelade i övrigt. Även Kärleksakuten, dvs någon sorts sexualkunskap. Träning var det ikväll också och pågrund av detta har jag en hejdundrande huvudvärk nu. Uschusch..

Gårdagens låt; Ghosting - Mother Mother
Herrejisses vad musiken gör för mig.

Värt att nämna annars om musik är att jag kan spela Car Crash - Cloud Cult på gitarr. Vilket är en oerhörd bedrift för en sådan som jag! Så jag tänker faktiskt spela den nu, bara för att jag faktiskt kan! Hoho!


Kommentarer
Postat av: Mandis

plinka på Kristiiin!

2009-01-27 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0