I want you here tonight, want you here..

Idag har jag tänkt. Tänkt, haft engelska, tänkt, skrivit franska genitiv, tänkt, gått på repetitionerna till Ett Drömspel, tänkt, gått på promenad och tänkt. Tänkttänkttänkt. Jag har som så många gånger innan kommit fram till diverse saker, framför allt att jag är dum i huvudet.

I would tell you that I loved you if I thought that you would stay,
but I know that it's no use that you've already gone away.
Misjudged your limits, pushed you too far, took you for granted,
I thought that you needed me more. Now I would do most anything
to get you back by my side, but I just keep on laughing;  
Hiding the tears in my eyes
'cause boys don't cry


Fast jag är ju så förvirrad i mig själv. En stabil Kristin skulle ju sitta fint. Men det är okej när det enda man bryr sig om är sina naglar. Jag funderar även på kommande tatueringar. Humoristiskt att jag är så utseendefixerad, va? Jag blir glad iallafall! Och jag undrar i mitt stilla sinne vad som är fel på mig? Det kryper i mina lår utan att det borde göra det, jag läser gamla msn-konversationer med Elina? Elina btw! Hon är bra. Mirre också. Ojoj, Israel och Palestina och ojoj. Mycket mystiskt. Iallfall. Bra tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0