if I had a heart I could love you

God morgon världen!
Igår var nice! Skolan i princip obefintlig. Jag kladdade på geografin och det var så länge sedan jag gjorde det! Jag tänker lägga upp bilden här sen för det var roligt att måla och det blev ändå ganska bra för en lektionskladd. Om jag minns rätt, dvs. Historia, såg på slutet av Drömmen om Amerika. Sen var det slut, hoho! Jag åt en smula och cyklade till Tornby. Alltså, det är så STÖRT nära?! Man tror att det ligger långt åt helvete men alltså, nä, det är så nära! Jag var där på 7 minuter typ. Ojoj! Väl där fick jag vänta i x antal femtonminutrare på Mirelle och Hanna som skulle ta bussen och dessa sekunder dödades mestadels på Lindex där jag blev hyper av rean. Ojoj, jag är en sådan fyndare, ni vill inte ens veta!
Sedan anlände Mirre och Hanna, ÄNTLIGEN! Vi tog en rejäl genomkörare på IKEA för på kvällen nalkades det ju inflyttningsfest hos Sara och Emelie, jiha! Mycket nöje måste jag säga. Bubblan, ett skepp kommer lastat och inte så jätteseriöst serioustalk. Lägenhetsinnehavarna verkade iallafall bli glada över sina papperskorgar och den väldigt korta trasmattan. Bland annat, haha!
Idag har jag bara hunnit vakna, äta frukost, kolla på 3 avsnitt Arrested Development, spela MIG med Elin och tvingats fixa iordning mina kläder. Jag ska göra mig iordning nu för att ge mig av till Saga och landet, det känns himla skönt faktiskt. Bada i bäcken med mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0