the blues are still blue

Jag har en otäck känsla av att jag aldrig kommer att vara lycklig igen. Jag hatar när det blir så!

Igår gjorde jag inget vettigt förutom att spela en match mot Lindesberg som vi förlorade med 3-0 och titta i fotoalbum med min mor och syster. Under natten till idag dunkade jag även mitt bakhuvud mot nattduksbordskanten. Jag har ett sår där nu men ingen aning om varför jag gjorde det i nattens mörker. Jag är väl lite dum i huvudet.
Idag har jag mest suttit framför TV'n, jag och Elin hade Beauty and the Geek-marathon. Helt otrolig TV-idé alltså.
Igår hade jag jätteont i huvudet, jag har börjat se en koppling mellan gråterska-Kristin och min migrän. Ehe, inte kul.
Och oj. nu ropar mamma att jag ska komma ner och basta. Jag vet inte riktigt om jag känner för att basta, men det gör man väl aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0