ask me why and I'll spit in your eye

[email protected]!
Ont i huvudet och jag måste läsa geografi.
Jag har iallafall planerat outfit's idag och vilat.
Jag vill hinna se en film och läsa bok innan dagen är slut också. Men det är väl ganska svårt att hinna med med tanke på att klockan är ganska mycket nu.. Vi får se iallafall, imorgon ska jag till skolan och det ska bli skönt. Jag kollade på min bilddagbok på bilder för ett år sen nyligen. Det är ju himla konstigt, det känns inte alls som ett år sen det som hände då hände. Och nu kom jag ihåg att jag målade inatt. Jag minns knappt vad jag målade. Det måste undersökas nu. Plus att jag måste undersöka vad min mor har kommit hem med från ICA.  
Godkväll från en tjej i blå morgonrock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0