I'll never kill myself again

Och ensam jag blev! Fast Cloud Cult är ju ett himla sällskap i sig. Jag borde gå och lägga mig snart för jag ska upp vid sju imorgon. go and pay my respects. Jag tycker verkligen inte om att paya mina respects. Alltså, givetvis vill jag göra det, men det är så tungt. Jag stör mig även på att mina naglar är så himla korta. Jag måste varit galen som klippte av dem. Jag gör så jävla störda saker när jag mår dåligt. Jag minns den ljuva tiden då jag klippte av mig ögonfransarna, haha.
Jag hatar att titta på tv ibland. Jag läste Niotillfem's blogg nyss och hon skrev att hon hellre lagar mat länge än tittar på skitprogram. Som Two and a Half Men. Och det är ju så himla sant, jag hatar sådant. Den enda gången det är okej att titta på tv är när man mys-tittar-på-tv med någon man tycker om och liksom inte koncentrerar sig på programmet trots att man låtsas att man gör det. Fast åandra sidan är det så oerhört frigörande att bara titta på tv. Hjärnan försvinner ju liksom lite. Nästan som när man spelar volleyboll, fast på ett lite sämre sätt. För när man tittar på tv så försvinner hjärtat lite också. När man spelar volleyboll är hjärtat i allra högsta grad kvar.

(jag önskar att vi aldrig träffats, att jag kunde förföra dig på nytt utan det fula bakom oss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0