it's the things that you see in the corner of your eye

Nu är jag nyligen hemkommen. Jag är så olidligt trött, begravningar suger sannerligen musten ur en. Jag orkar knappt fokusera ögonen på en punkt, jag bara stirrar omkring. Och om det inte är nog med begravning så är det ju hela tjotahejti efteråt hos min moster och mat, ostkaka och kanske mest energikrävande, BARN. Inte för att de krävde mig på energi så mycket men jag kände ändå av deras energisugarkraft. Jag har frysit konstant hela dagen och det känns som att jag har frysit konstant hela livet lite. Fast så är'e ju inte. Näfyvaligen! Jag är verkligen inne i en liten svacka här och jag ska väl försöka kravla mig upp snart. Innan en vecka iallafall! Orka vara deprimerad och saknig när man inte kan kravla sig undan i mörkret.

why do I want you now that I can't have you?
why didn't I just want you back when I had you back, when I had you.
Sophia Somajo - I-rony

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0