har du åkt vilse?

Jag sitter och väntar på Saga som uppenbarligen har åkt för långt med bussen. Hon åker seriöst jämt fel med bussen men hon tar det iallafall coolt, jag skulle på panikångest. Jag hatar bussar! Jag kallsvettas såfort jag ens börjar misstänka att något är fel. Som den gången jag Motalabussen bara gick till Borensberg. Uuuuh, jag mår dåligt bara jag tänker på det och det var inte ens så farligt den gången!
Jag är så äckligt mätt, min morfar kom över på porterstek. Vilket jag åt hos min moster igår också, haha, orkar inte! Älg vs. Fransyska. Nu mår jag illa igen, jag har ju ingen hjärna egentligen. Morfar gav mig iallafall en femhundring i födelsedagspresent, i förskott! Det roliga i kråksången, Elin fick också en i födelsedagspresent och hon fyller år i sommar! Men hon kommer ju inte vara hemma något framtills dess, så. Men väldigt komiskt.

Mamma går berserk här inne i mitt rum, helt otroligt. Nu är det stökigaste i mitt rum typ, skrivbordet. Vilket inte är så konstigt eftersom att jag inte har städat där på iallafall ett år. Jag har ingen aning om vad som ligger längst ner. Någonting jag tänker på med skräckblandad förtjusning.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0