take my tounge, go have some fun

En dag av uppgångar och fall. Och en liten uppgång såhär på slutet!
Det hela började med att jag vaknade med solen i ögonen en helt vacker vinterdag! Tog en lång dusch och åt en långsam frukost. Cyklade till skolan med ett stort leende på läpparna, hade en "pratlektion" på engelskan så jag, Mirre och Hanna planerade bara fina saker och diskuterade Gaza-kriget. Jag tycker ändå att det är så häftigt att känna någon med sådan insider-insyn. Visst tror jag att den är förvriden (förlåt Mirre <3) men ändå. Så, fina fisken där, tjejerna är ju helt underbara måste jag säga! Så Hej! sa jag till Rasmus och tog en slirig promenad ner till Katedral. En helt okej franskalektion och livet lekte ändå liksom. Sen kulturhistoria och jag fick bara G på provet? Kablam och dagen blev dålig. Så jag åkte hem, tröståt blomkolsgratäng och var allmänt bitter. 3 avsnitt Six Feet Under blev det ikväll och det är ungefär det. Sen kommer här den andra peripetin mina älsklingar, jag har fina planer med Rasmus och Saga! Jag kan egentligen bara tänka på alla fina planer så borde jag bli glad. Men, nä, jag har egentligen mest ångest. Mycket ångest har blivit en del av mitt liv ska ni veta! Ojoj! Men jag ska jobba bort det! Woah!

PS. Nu mår jag inte bra längre, haha. Jag hoppas att jag ska få mens snart, annars är dethär verkligen inte okej. DS.

Kommentarer
Postat av: SISSEL

Kristin.. jag vill inte vara den som är den men.. jag tror du är gravid. heheheheheheh

2009-02-16 @ 16:53:34
URL: http://frihetsfabrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0