perfect fall

Detta har varit en sannerligen exemplarisk söndag!
Jag har inte gjort någonting! Vi var säkert lite småchockade sen farmors bortgång igår så jag och Elin har; vaknat, ätit frukost, kollat på ett avsnitt Arrested Development, sovit middag, ätit lunch, sett 4-5 avsnitt Six Feet Under, gått och handlat, ätit våfflor, spelat MIG, ätit middag. Och nu sitter jag här! Jag vill verkligen tatuera mig och att det ska vara ungefär den 28 februari. Hihihoho och oj vad livet är bra konstigt. På ett ganska bra sätt ändå!
Nu tror jag att jag och Elin ska kolla på ännu ett avsnitt av Six Feet Down. Det är väl bra allt härligt när man fastnar i en serie, tycker ni inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0