Love for Sale

Denna helgen alltså. Fina grejer, fina grejer. Jag tog a ride till Sixtorp. Eller nä, det är inte ens i Sixtorp. Det är ute på landet så in i helvete så det heter inte ens något. Det var iallafall helt bra, vi gjorde smoothie, målade, spelade gitarr och pratade. Klappade katter. PRATADE! Asbra. Sov gjorde vi ju också, en hel del! Söndagmorgon, vi hann knappt vakna förren Rasmus ville ha oss i stan. Goda vänner som vi är åkte vi in och var "smakråd" till en tröja och åt godis. (Dock ej jag! *duktig godisförbudshållare*) Vi satt och ugglade i sporthallen innan herrmatchen som jag för EN gångs skull inte skulle jobba på! Wiho! Men nä, jag behövde sköta musiken ändå. Bara jobb och slit! Men det var ju okej, jag menar, I'm a sucker for... vissa saker? Äh. När jag kommit hem efter 25 minuters frysande väntan på min syster såg jag på Holiday. FILMEN ALLTSÅ, så himla bra! En av de bästa romantiska komedierna, lätt. Och alltså, Jude Law. Jag måste bara säga. Så himla snygg. Jag orkar inte. Hur kan man ha ett så perfekt sammansatt ansikte? Bortom mitt förstånd.

Idag är det en simpel måndag. Jag väcktes tidigare än nödvändigt av en stor rosa lastbil/truck med en rosa elefant på som blinkade rött in i mitt rum. Visst har jag ett surrealistiskt liv? Så ned med persiennen och tillbaks till sängen.
Tre lektioner denna dag. Ingen var väl helt otrolig. Varken positivt eller negativt. På engelskan skämde jag ut mig när jag pratade om att ha sex med handskar för att inte få könssjukdomar. På franskan så tog jag min fröken för att fråga mig vilket år det är istället för vilken dag. Seriöst, hon sa ÅR! GAH! Och på kulturhistorian sms'ade jag mest med Rasmus. Vi har förövrigt storslagna planer.
När jag kom hem sov jag lite, blev väckt. Pluggade idéhistoria, såg på Arrested Development. Nu peppar jag Emmaboda som utavbara fan. Bob Hund-släppet var klirret i klacken som nu fick mig att bestämma mig. Jag ska dit, jävlar i min lilla låda. Nu vill jag se på mer Arrested Development samt sova för imorgon släpper väl helvetet löst som vanligt på tisdagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0