when the day seems lost from the start, you must follow your heart



Ananas och Apelsin-juice från Brämhult är ju fint. Fast jag får olidligt ont i läpparna.
Valnötter är också fint fast jag tror att jag inte tycker om valnötter längre.
Inatt vaknade jag många gånger. Jag har börjat göra det på senaste. Så sen när jag vaknade av min väckarklocka så tog jag beslutet att stanna kvar i sängen. Eller nej, men jag gick inte ut ur rummet. När jag somnade om igen drömde jag att jag åkte något Shinkansen-liknande tåg, som knappt hade väggar. Det gick oerhört fort iallafall. Och det var i NYC och vi skulle till Central Park för att ta en promenad men Central Park hette någonting på tyska. Jag orkar inte med mig själv, vad försöker jag bearbeta med den här drömmen liksom?
Igårkväll hade jag planer att gå och lägga mig jättetidigt men jag fastnade med min gitarr vid datorn. Sen fastnade jag på flashback och behövde diskutera tråden med Rasmus. Jag gillar dock när man kan sitta vid datorn, tillsynes ensam och skratta högt. Tekniken, tekniken.
Det blev ingen promenad igår som jag planerade, jag funderar på att ta den idag istället. Om jag orkar, vilket jag antagligen inte gör. Jag funderar även på att se en film idag. Om jag orkar. Vilket jag antagligen inte gör. Jag funderar även på att läsa lite. Och det kommer jag nog orka. Kanske. Jag är ju inget big fan av kriminalromaner egentligen. Det kommer säkert sluta med att jag bara kommer ha spelat gitarr idag ändå. Det är dock bättre än ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0