ladda den med stråkar och med sorg

Jag har blivit köparn. Ett par skor och en BH igår och idag en kjol och två linnen. Vavava liksom. Men det är härligt!
Provet gick okej, kanske tillochmed bra! Man vet ju aldrig förrens man får tillbaka det liksom.
Efter skolan åkte jag ner till stan för att träffa mamma, luncha med kinabuffé. Det är faktiskt lite usch på det för det blir ju en jävla massa mat, trots att vi åt sjukt mycket grönsaker så hade jag den tyngsta magen på jorden när vi åkte därifrån, jag trodde att jag skulle dö, haha! Sen åkte vi till Maxi för att handla och det är ju så himla mysigt må jag säga. Köpte sockerdricka för jag litar inte på Hanna och Mirre och jag är peppen trots 700 ml vodka och inte 1400 ml som vi hade trott, haha. Det blir fint och jag är lite stressad för jag ska träna klockan 18.00 och nu är ju klockan halv. Påtal om ingenting också så ska jag träffa min barnvaktsfamilj på söndag! Jag vet att de som läser dethär antagligen tror att de läst fel. Men alltså, nej, jag ska uppenbarligen vakta en fem- och en tvååring. Jag var oerhört skeptisk först men egentligen, jag kan vara en del i någons uppväxt och förändra någon! Förhoppningsvis till det bättre.. Jag är lite orolig dock, jag kan ingenting om barn. Bäst är det väl att låta instinkten kicka in i detta fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0