I could find God if you'd lay down next to me

Än har jag inte låtit andragradsekvationerna in i mitt liv! Det har kommit till den grad att jag hatar mig själv mer än dem. Jag menar, jag har mig själv att hata för mer saker. Om man säger så!

Idag har jag färgat håret på min syster, samt gjort klart min tröja. Cyklat till Mitch och spelat Guitar Hero där, cyklat till träningen. Tränat och var kall hela tiden, jag är aldrig varm. Åh, så symboliskt. Nejmen, skämt åsido, jag trodde att jag skulle sträcka mig som bara fan. Det gjorde jag inte. Jag cyklade hem. Jag åt lite. Nu mår jag illa och hoppas att Rasmus kommer hit efter hans träning. Han gör antagligen inte det men jag vill verkligen inte vara ensam, huvaligen. Jag funderar på att faktiskt räkna matte. Men det funkar inte riktigt, jag mår bara sämre av det, tror jag.

Egentligen orkar jag ju bara ligga och stirra i taket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0