Ladybird

Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden

Det jag vill säga om kvällen är mestadels att det är ju kul att man kan lita på sina vänner. Allt annat är ju oviktigt, att lita på sina vänner är typ A och O i min värld. Men det kanske är jag som är konstig. Att veta var man har sina vänner är ju också viktigt, så jag har lärt mig någonting bra ikväll.

ANYHOW, veckan med Anna var killing. Hon är ju så jävla härlig, bruden. Sola, bada, svulla och leva det glada livet. Drömde dock mardrömmar alla nätter typ, förutom en. Dock var den drömmen så jävla fin, haha! Lite pinsamt...
Igår när jag kom hem drog jag ut med tjejerna och i slutet min syster. Det var himla fint det också! Mitt liv är faktiskt jävligt fint, typiskt att någonting ska behöva dra ner det, liksom.

Imorgon ska jag träffa Sofia också, det känns fint! Livet är ju himla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0