between two lungs

Igårkväll hyrde jag Closer för den femte gången, eller liknande. Men Lejon behövde se den och jag behövde se den igen. Vi gjorde även en killing fruktsallad och försökte få lite perspektiv på livet genom att vrida och vända på våra obefintliga problem. Hon cyklade hem vid tolvtiden, då såg jag på lite True Blood och fick fyllesamtal innan jag förmådde mig att hoppa i säng vid två-tretiden.

Idag ska jag fika med Svalbardbruden som är hemkommen efter... Svalbard, haha! Gänget också ju, sedan ska jag till möte med LVC och jag vet inte vad. Till gymmet ska vi också men jag ska bara kolla på, är inte riktigt fresh än alltså.

Nu borde jag packa upp och fixa med mina kläder... Fyfan, vad hemskt jobbigt det är, faktiskt. Vid stunder som dessa undrar jag NÄSTAN varför jag köper nya kläder i tid och otid. Men bara nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0