kom och hämta en kniv

Pappa tog nyss en promenad i mitt rum, han skulle säga att det är mat. Klockan är halv tio, haha. Menja, till saken. Han tog en liten sväng och la upp min mjukis-manat som ligger på golvet. Sen såg han Lufsen som ligger precis vid min säng. Då kom jag på att min pappas skratt är lite som tomtens. Jag tror nästan att han skrattar fortfarande för att jag fortfarande sover med Lufsen. Menhallå, han behöver mig!

Idag skrev vi ett svenskaprov som var galet svårt. Och jag var dum i huvudet som inte skrev om gallorna på extrasidan, JAG KAN ALLT OM GALLORNA. Fast just med det känner jag att det är okej, för det lärde jag mig för livet. Vi skolkade även från våra språk för att fika vid ån. Keso, juice och cigg för mig, haha, konstig picnic-mat.

Jag kan även tillägga att jag har lyssnat på Cloud Cult - Start New stört många gånger nu. Come, come, come, come, come. Idag har jag inte tränat, ty jag fick ont i min kungliga höft. Det är assurt för nu har jag lite ångest. Men fötterna har också tagit stryk så det är väl en varningslampa som lyser lite kanske. Fast, vad vet jag. Men, som sagt mina fötter har tagit mycket stryk på sistonde så jag ska sluta skriva massa skit här och pyssla om dem nu istället. Eller så går jag bara och sover för min framtida sovmorgon blev ju bestulen nu. Dock fylld av viktigheter! Livet är bra fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0