see me through

Jag vet inte vad som flugit i mig. Men jag plockar bland stöket på skrivbordet. Skrivbordet! De senaste gångerna jag gjort någonting som kan likna en städning har jag slängt ett öga på skrivbordet och kommit fram till samma sak varje gång. Det är inte värt det. Ty man ser knappt skrivbordet, så mycket skit är det på. Men, nu har jag börjat plocka lite. Och det är himla obehagligt. Som att göra en tidsresa. Ju längre ner i skiten man kommer, desto längre bak i tiden kommer man.

Jag har slutspurt på påsklovet och gör absolut ingenting. Det är sjukt skönt, promenerar lite vid ån, kollar på filmer jag redan sett och som sagt, städar lite smått. Dock verkligen lite smått. Jag borde räkna matte också men det känns så jävla tungt.
Istället kollar jag på baddräkter och bikini på topshops hemsida och ÅH! alltså. Lite sur blir jag allt. Jag vill ju ha det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0