Visdomens tänder

Jag är otroligt trött! Men mitt liv känns fullspäckad och det är så härligt!
I fredags tränade vi och drog till Nationernas hus efteråt för ett mål mat! Det var fint och gulligt att Elli blev utkörd efter tio, men det kanske var lika bra det eftersom att vi tränade klockan 10 idag. Mh, två timmar finfin bollträning. Cykla hem i Hallelujah-vädret luncha lite fort samt somna på altanen, nästan. Cykla tillbaka till Ljunkan och träna ytterligare ett pass. Huvudet var ajaj och är fortfarande men herrejävlar, fint som snus. Hem och duscha trots att jag skrubbade mina knän maniskt luktar de än vid denna stund lite knäskydd. Jag förstår mig verkligen inte på detta fenomen. Jag följde även med och handlade! Jag vet inte varför såhär i efterhand men jag hade bara ben! Och bara detta gjorde färden värt det. Vädret är verkligen sjukt bra och jag vet att jag överdriver men livet är SÅ FINT. Stockholm med klassen, fest hos Hanna, promenad och glass med laget, träning tidigt imorgon, Norrköping med Alle, krogen/hemmafest med laget och oj, vad listan kan bli lång av eufori-anledningar. Plus att nuet är himla fint också.
Jag ska trots allt gå och sova nu, tror jag. För jag är himla trött och huvudvärken dunkar lite fortfarande. Jag tänkte boka Emmaboda nyss, btw. Men Rasmus var jobbig_kille92 och behövde kolla datum. Blä va. Snart dock!

Jag vill vara i Berlin utan resfeber, i våren. ÅÅÅH, fint.

Kommentarer
Postat av: Stina

bra tränat den här helgen, det va kul!

btw, jag tror det är den slemmiga tvålen som inte kan göra rent knänen ;) hehe

glöm inte, Berlin i sommar! :D

2009-04-05 @ 20:46:52
URL: http://thenameofthegame.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0