oh my heart, it's a roof in El Niño

Igår var sannerligen en hektisk dag. Denna dag startades med två timmars träning (det börjar bli en vana..) och Ikano med Matilda. Köpa skor och volleybollbyxor vara sura på molnen. Få skjuts in till stan och fika med Elli, Maria och Lejon. Fast jag fikade inte, jag åt lunch/middag eftersom att Hanna stressade mig som utav bara helvete över sms. Klockan 2-3 började hon påpeka att jag borde komma hem till henne eftersom festen redan hade börjat. Crazy shit. Så jag masade mig iväg iallafall, med tung väska och höga skor. Vad jag har att säga om kvällen får nästan förbli osagt för så sjukt kul kväll. Störd. Men kul. Tack till Hanna som fixade brakfesten i ett väldigt somrigt tema, vi satt på altanen hela kvällen liksom! Vilket fick mig att både röka och dricka för mycket. Jag låg på gräsmattor inomhus, var en "bartender", skämde ut mig inför Musik-ettor, somnade i Hannas säng samt toalett, pussades och hade en jävligt fin tid. Nu berättade jag lite ändå, ehe. Men jag utelämnade historierna om Ridskolan 2 och pojkarna som spelade landhocky. Fast nu berättade jag om det också. Fin kväll hursomhelst, jag cyklade hem SJUKT onykter jag vet inte riktigt hur det gick till. Fort som fan gick det iallafall. Min mamma mötte mig på vägen och höll mig sällskap när jag spydde upp kvällens förfriskningar. Hon är fin min mamma!

Idag vaknade jag EXAKT som jag somnade. Det är det som är konstigast med bakis-Kristin. Upp jag for iallafall och åt två mackor. Blä lite, trots att det egentligen är asgott. Mystiskt. Jag och Mamma tog cyklarna och åkte till stan, vi skulle hitta skor åt mig och jag var kräsen och mamma assöt och ville betala mellanskillnaden men det kändes lite fult. Mitt problem är alltså att jag har för stora fötter. Och ben! Jag köpte iallafall ett par leggins och provade en jävla massa skor. Sen tog jag cykeln hem till Hanna. Med mig hade jag cigg och pizza, jag har uppenbarligen tagit jobb som budpojk. Vi tittade på film och egentligen skulle jag hjälpa henne med disken. Men jag blev så himla hungrig (mina 2 mackor tröt i magen) så jag fick åka hem halv nio, cirkus. Och nu sitter jag här med musiken på och livet i en dimma. Det är en väldigt fin dimma, though. Och jag hoppas på fint väder imorgon och jag hoppas på fina drömmar till natten. Puss, va. Jag blir helt fnittrig.

Kommentarer
Postat av: Snoris

Sicken dag, kristin, den lät ju helmysig! Gick det bra på tatueringsställena sen förresten? Puss

2009-04-08 @ 10:40:01
Postat av: Snoris

Sicken dag, kristin, den lät ju helmysig! Gick det bra på tatueringsställena sen? Puss

2009-04-08 @ 10:42:54
Postat av: Snoris

Vilken bajsblogg som krånglar! Hihi.

2009-04-08 @ 10:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0