they are going to eat me alive

Alltså, jag suger, haha! Jag har inte berättat för er om tisdags, onsdags, torsdags eller idag. Jag vet inte riktigt ifall jag ska/borde göra det. Det är ju kanske inte så roligt, varken för er eller mig..
Kort sammanfattning! WOAH!
Tisdag; Träffa en vårig och oerhört älskvärd Alle och hoppa på ett tåg. Förocheftermiddag i solen på gator med karta i hand. Även lunch och fönstershopping, mycket fint. Träna på kvällen, det gick väl inte överdrivet bra.. Mitt försvar var uruselt för er som ville ha en mer detaljerad beskrivning. Efter träningen tog jag, Stina och Rasmus våra cyklar och for till fastlandet. Som ligger i Slaka. Så farandet tog ett jävla tag. Men det var fint! Rasmus skrämde upp oss töser samt sig själv på kvällen, vi duschade, lagade mat och pratade om nästan allt mellan himmel och jord.

Onsdag; Vaknade på en madrass på ett hårt golv och livets plågor skrattade mig i ansiktet. Ont i ryggen hade jag men det kan ha varit för att jag somnade med halva jag på Rasmus madrass. Stina lekte ilsken argbigga framåt lunch så jag och Rasmus flydde till garaget och trädgården. Jag kan säga att det var dåligt väder men vi fick upp glöden för volleyboll igen ute på gräsmattan. Vi spelade även pingpong med en läskig katt (livs levande, alltså) på pingisbordet! När Stina sken upp framåt eftermiddagen gjorde inte solen det. Men ut i regnet for vi för inte kan vi stanna i Slaka hela livet. Det tog LÅNG tid. Men framme var vi! Köpte två par skor till Rasmus inne i stan och letade efter partyoutfit till Stina. Sen blev jag lämnad, Stina skulle balträna och Rasmus gymma. Så jag gick på stan och köpte strumpbyxor, sen åkte även jag hem! Hemma blev jag inte så länge för Stina kom och stressade mig där jag stod i bara BH och trosor! Men det var okej för hon skulle också byta om. Iväg for vi på våra cyklar till Lejons flickrum. Där blev det ölspelet med groggar och en oerhört oanständig kortlek. Det är först när man spelar kort med nakna män på jag förstår att jag umgås med mina straight-kompisar! Mysigt var det iallafall och iväg cyklade vi! Till Kungsberget, ungefär. Där vi mötte upp med ett gäng pojkar som var HIMLA trevliga! Vi spelade något Tekken-liknande spel och shotade vodka. Fint vare! Vi åkte vidare till stan men efter min cigg med Lejon dog partyt alltså, haha! Så jag tänker inte beskriva det, det var bara väldigt.. Tråkigt. Vi borde stannat på förfesten säger jag bara! Så hem cyklade vi!

Torsdag; Jag vaknade så väldigt sent, så jag hann bara handla med mamma (det var tortyr för godisförbudet kan jag säga. varenda skitunge gick och åt godis och jag var himla svag. men jag overcome'ade it!) och sitta på en brygga med Unni, Eli och Hanna! Samt se på Lilja 4-ever med dessa töser när Mirre och Emelie hade en romantisk middag. Men så går det när man bor i kollektiv, säger vi.

Fredag; Vakna, äta rostmacka och åka till landet. Där åt vi lunch, kollade på ett gym i en lada, lekte med hundar, fikade och pratade boende för mig i sommar. Nu är jag trött. Så jag ska inte skriva mer. Det blev inte en så jättekort sammanfattning, men vadfan.

Kommentarer
Postat av: Stina

bra sammanfattning o jag tycker också vi borde haft längre förfest hos Kalle :) vi får göra om det...ännu bättre nästa gång! :D

2009-04-11 @ 16:20:58
URL: http://thenameofthegame.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0