Goddamn it, girl, just love me already!

Jag kan säga att iförrgår blev bra tillslut ändå. Jag pratade i telefon med Saga och beklagade mig över livets orättvisor. Hon är bra fin hon. Sen pratade jag med Mandi också, så telefonkväll för första gången på sjukt länge. Men härligt är det.
Igår var det nära att vi inte skulle till Norrköping igen, haha, sug liksom. Men det blev bra tillslut, vi tog ett tåg och jag hade för långa ben. Som vanligt då, haha. Nejmen, vi förfestade på Sibylla med tre damer vi träffade där för att sedan frysa utanför Carl Johan, haha! Som så många gånger förut räddade Elina mig och även Alle och Hanna, vi gick hem till henne och låg i soffor. Cami var också med och vi pratade om mycket fint. Efter lite ambivalens bestämde Hanna och jag oss för att ta ett-tåget hem. Så det gjorde vi, trötta som hästar. Vi satt även brevid a dyke när vi åkte hem med ettan. Det var fint, hon fattade att vi varit på Peking när vi sa att vi varit i Norrköping, haha! Sen sov jag gott iallafall.

Nu sitter jag i mitt mörka flickrum (rullgardiner <3) och skriver genusarbete. Jag ska även åka och handla med mamma och jag borde verkligen ta en promenad. Men det är sista prio. Nu ska jag läsa lite Blondinbella och Kenza. Och samtidigt ska jag redogöra för hur de bidrar till genuskonstruktionen. Woah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0