follow your heart into a concrete wall

Jag tog ingen promenad, hatar mig själv lite för't! Haha.
Jag har inte mycket att säga er, jag känner mig som bruden med skorna och hunden i Oz. Mitt i en virvelvind. Påtalomdet så är det stört många låtar som handlar om det, haha! Tornados, alltså. Jag vet iallafall bara vissa småsaker säkert och övriga jag blåser runt som utav bara helvete. Men det kan vara mysigt det också.

Imorgon ska jag äta glass och gå upp tidigare än vad jag behöver. Eller, behöver om man är en dålig vän. Men jag är en god vän och går inte upp klockan 11. Det hade varit så sköööönt. Varför skaffade jag ett samvete? Totalt onödigt. Mitt samvete kommer ändå ta stryk av glassen så det är bara att gå upp!

Nu ska jag sova. Och gott ska jag sova. Iallafall hyfsat. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0